INFORMATYKA

informatyka

SERWIS

Dział serwisu zajmuje się kompleksową naprawą usterek w komputerach PC, notebookach (laptopach), netbookach, sprzęcie sieciowym, monitorach oraz innym sprzęcie IT lub urządzeniach pokrewnych.

Prowadzimy kompleksowy serwis w zakresie usterek software'owych (programowych), tj. Problem z systemem operacyjnym, sterownikami bądź dodatkowym oprogramowaniem, jak i hardware'owych (sprzętowych), gdzie najczęstszą przyczyną problemów są uszkodzone podzespoły takie jak: dysk, karta sieciowa, karta dźwiękowa, pamięć ram. Bardzo często pojawiają się problemy wynikające z uszkodzeń elektroniki tj. kondensatory, drobne układy, diody oraz bardziej skomplikowane jak uszkodzone ścieżki na płytach głównych, uszkodzone układy BGA wymagające reballingu, itp.

Jak wygląda proces serwisowy?

1. Każdemu urządzeniu które trafia do serwisu jest nadawany numer serwisowy, spisywany protokół przekazania sprzętu do serwisu z danymi osoby przekazującej.

2. Kolejnym krokiem jest nadanie priorytetu sprawie, jest on zależny od rodzaju usterki oraz indywidualnym wymogom klienta odnośnie terminu naprawy, który w większości przypadków nie przekracza 7dni roboczych.

3. Po zakończeniu formalności sprzęt przechodzi wstępną diagnostykę w celu zweryfikowania bądź ustalenia przyczyn awarii, określenia kosztów naprawy (ze względu na różnorodność usterek ceny mogą być ustalane indywidualnie dla poszczególnych przypadków).

4. Następnie klient jest informowany telefonicznie lub e-mailowo o rodzaju uszkodzenia, możliwym sposobie naprawy, cenie oraz terminie naprawy (możliwe wydłużenie terminu naprawy do 14 dni roboczych, w przypadku braku dostępnych części w naszym kraju) by finalnie klient podjął decyzję TAK naprawiamy lub NIE dziękuję.

5a. Jeśli klient zdecyduje NIE dziękuję wówczas zostaje ustalony termin odbioru sprzętu oraz w przypadku skorzystania z usługi door 2 door naliczona opłata za usługę transportową w kwocie 30,00zł

5b. Jeżeli klient podejmie decyzję TAK naprawiamy, wówczas serwis przeprowadza naprawę zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami - bez zgody klienta nie wykonujemy żadnych czynności ponad te wcześniej ustalone.

6. Po wykonanej naprawie sprzęt przechodzi przez serię testów odpowiednich do rodzaju usterki, po czym zostaje nadany status „sprawne - gotowe do wydania” lub „niesprawne”.

7. Status „sprawne - gotowe do wydania” kończy usługę serwisową, po czym następuje zawiadomienie klienta, ustalenie terminu odbioru/dostarczenia lub wysyłka wg wcześniejszych ustaleń, wystawienie protokołu naprawy, faktury bądź paragonu a następnie rozliczenie.

 

 

 

SIECI TELEINFORMATYCZNE

net

Dostęp do internetu można dziś uzyskać praktycznie wszędzie dzięki licznym dostawcom na polskim rynku. Pomożemy Państwu uzyskać do niego dostęp w jak najkorzystniejszy sposób. Zaprojektujemy, zainstalujemy, naprawimy oraz zmodernizujemy wszelkiego rodzaju sieci  komputerowe (kablowe i bezprzewodowe), telekomunikacyjne, VoIP, wedle Państwa potrzeb. Dobierzemy najlepszy sprzęt dbając o jak najlepszą cenę. Przeanalizujemy dostępnych w rejonie dostawców internetowych by pomóc Państwu wybrać najkorzystniejszą ofertę. Sieci realizujemy tylko na sprzęcie renomowanych producentów jak CISCO Systems, Dell, NETGEAR, SUN, ubiquiti.

Dzięki wiedzy i doświadczeniu posiadamy w naszej ofercie także,  tzw. "jednodniowe" sieci teleinformatyczne. Oferta jest skierowana na potrzeby wszelkiego rodzaju konferencji, szkoleń, spotkań biznesowych, gdzie występuje potrzeba wyposażenia stanowisk roboczych w dostęp do sieci. Zapewniamy w takiej usłudze wykonanie sieci komputerowej, internetowej, sieci zasilania (230V) do wszystkich stanowisk jak i stałą administrację siecią oraz support, przez czas trwania spotkania, konferencji, szkolenia, itp. Cena oraz warunki ustalane są w bezpośrednim kontakcie telefonicznym bądź osobistym.

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA

Kompleksowa obsługa w INKOD GROUP jest głównie skierowana do firm, które nie chcą korzystać z outsourcingu. Ponieważ outsourcing nie zawsze jest dla firmy korzystny i przynosi spodziewane efekty:

Najczęściej spotykanymi problemami wiążącymi się z zastosowaniem outsourcingu są:

* nieuzyskanie spodziewanych obniżek kosztów,
* ogólne pogorszenie jakości realizacji funkcji dotychczas wykonywanej samodzielnie,
* niepowodzenia w wypracowaniu relacji prawdziwej współpracy z dostawcą usług,
* spory między klientem a dostawcą usługi, zwłaszcza dotyczące jakości usługi i wysokości wynagrodzenia,
* niewykorzystanie szans z uzyskania większej operacyjnej elastyczności przy zaspokojeniu potrzeb klientów.

Inne niebezpieczeństwa wynikające ze stosowania outsourcingu, to:

* wystąpienie możliwości uzależnienia się od dostawcy,
* niemożność zachowania wysokiej jakości przy dużym udziale obcych komponentów,
* zatarcie obrazu firmy wśród klientów,
* możliwość poniesienia strat wynikających z niesolidności kooperantów,
* ujemne stosunki społeczne związane z redukcją personelu,
* ryzyko wzrostu kosztów.

 

Z oferty korzystają najczęściej małe i średnie firmy których sektor IT nie jest rozbudowany, nie stanowi  głównego fundamentu działalności a firma nie ma potrzeby zatrudniania informatyków na stałe. Kompleksowa obsługa zapewnia firmie pozostanie niezależną i pozwala na korzystanie z usług IT jakie zapewnia nasza firma na zasadzie miesięcznej stawki ryczałtowej. Rozwiązywanie problemów odbywa się w pierwszym etapie obsługi zdalnie. Jeżeli problem nie może zostać rozwiązany zdalnie wówczas rozpoczynamy naprawę u klienta.

Kompleksowa obsługa zapewnia usługi  z zakresu:

Pogotowie komputerowe

Sieci komputerowe i internetowe

Serwis urządzeń

Doradztwo informatyczne

Zaopatrywanie firmy w sprzęt

Zarządzanie systemami i serwerami

 

Dlaczego Warto Nas Wybrać?

  • Jesteśmy prężnie rozwijającą się nowoczesną firmą
  • Jesteśmy niezależni, przez co możemy świadczyć usługi szybko i kompleksowo
  • Posiadamy własny dział serwisu, prowadzimy naprawy od drobnych usterek po skomplikowane naprawy elektroniki podzespołów.
  • Posiadamy dystrybucję sprzętu, materiałów eksploatacyjnych, akcesoriów
  • O jakość usług i markę dba wykwalifikowana i doświadczona kadra specjalistów
  • Bezpieczeństwo to nasz priorytet, dane poufne są zawsze umownie i prawnie chronione
  • Jesteśmy partnerami największych międzynarodowych firm z branży IT
  • Prowadzimy bezpośredni import sprzętu renomowanych marek
  • Szybkość w działaniu sprawia, że jesteśmy zawsze tam gdzie nas potrzebują
  • Świadczymy usługi 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu