KANCELARIE KOMORNICZE ORAZ PRAWNE

Kompleksowa obsługa kancelarii.

 

Kompleksowa obsługa kancelarii komorniczych oraz prawnych jest skierowana dla średnich oraz dużych kancelarii prawnych oraz komorniczych, które pragną powierzyć swój sektor IT w ręce doświadczonego zespołu profesjonalistów. INKOD jako firma z wieloletnim doświadczeniem w obsłudze kancelarii komorniczych oraz prawnych, może zagwarantować najwyższą jakość usług z dbałością o bezpieczeństwo i najwyższą etykę pracy. Zajmujemy się wdrażaniem oraz utrzymaniem wszelkiego rodzaju systemów informatycznych w Kancelariach Komorniczych, a przede wszystkim środowisk serwerowych w kancelariach w tym także dla oprogramowania CURRENDA Kancelaria Komornika.

 

 

 

CURRENDA Kancelaria Komornika

System zarządzania sprawami

Rozwiązania Komornik SQL oraz Kancelaria Komornika to systemy informatyczne kompleksowo odzwierciedlające skomplikowane procesy prawne zachodzące w Kancelariach komorniczych.

Szybkość pozyskiwania informacji

Integracja z zewnętrznymi systemami informatycznymi instytucji udostępniających dane na potrzeby postępowania egzekucyjnego realizowana jest przy użyciu najnowocześniejszych technologii wymiany danych.

Zgodność z obowiązującym stanem prawnym

Nasze oprogramowanie jest stale dostosowywane do aktualnego stanu prawnego. Wszystkie wprowadzone modyfikacje są niezwłocznie udostępniane przy użyciu portalu internetowego Currenda – Centrum Aktualizacji Oprogramowania.

Redukcja kosztów

Optymalizacja procesów prawnych, konfiguracja szablonów, integracja z centralnymi bazami danych, automatyzacja przygotowywania korespondencji oraz wiele innych funkcjonalności skoncentrowanych jest na ciągłą redukcję kosztów obsługi spraw w Kancelariach komorniczych.

Powyższy opis pochodzi ze strony: CURRENDA.PL i został umieszczony wyłącznie w celach informacyjnych

Rozwiązania dedykowane dla kancelarii komorniczych oraz prawnych

Lata doświadczenia pozwoliły nam na przetestowanie i wdrożenie wielu autorskich rozwiązań, niespotykanych w innych kancelariach. Jako jedna z nielicznych firm od ponad 7 lat opieramy swoje rozwiązania serwerowe, głównie o systemy Linux oraz wirtualizację.

Backup i bezpieczeństwo

Stworzyliśmy rozwiązanie dzięki któremu, jesteśmy w stanie zapewnić bezpieczeństwo danych na zasadzie backupu, nawet w przypadku skutecznego ataku ransomware na środowisko Windows lub uszkodzenia fizycznego maszyny serwerowej. Czas potrzebny na przywrócenie środowiska to pracy z backupu, obniża się o ponad 70%, co pozwala na minimalizację strat związanych z przestojem w pracy.

Izolacja systemu

Dzięki zastosowaniu wirtualizacji Windows w systemie Linux, możliwe jest pełne odizolowanie systemów od siebie, dzięki czemu backup bazy danych pozostaje bezpieczny i niezależny od stanu środowiska Windows.

NCT – Nagrywanie Czynności Terenowych dla Kancelarii Komornika

Konfigurowane przez INKOD serwery pozwalają na uruchomienie wielu rozwiązań na jednej maszynie, co daje nam np. możliwość odpowiedniego uruchomienia oraz konfiguracji odseparowanego systemu dla przechowywania nagrań z czynności terenowych, w obrębie tej samej maszyny (serwera), na której znajduje się główna baza programu Kancelaria Komornika. Dzięki temu rozwiązaniu kancelaria nie jest narażona na koszty związane z zakupem dodatkowego serwera danych (NAS) i utrzymywaniu kolejnego urządzenia.

Centrala telefoniczna VoIP

Dla zapewnienia najlepszej możliwej identyfikacji kancelarii oraz najwyższej jakości usług telefonicznych, INKOD wdraża rozwiązania VoIP w oparciu o wirtualne centrale operatora AitonCaldwell. Rozwiązanie wirtualnej centrali z zastosowaniem VoIP, redukuje koszty związane z zakupem dużych central telefonicznych oraz ich obsługi, ale przede wszystkim nie potrzebuje do działania stacjonarnej linii operatora telefonicznego. Cała komunikacja odbywa się wyłącznie przez łącze internetowe, co daje nam możliwość w dowolnym momencie przeniesienia kancelarii bez konieczności jakiegokolwiek przenoszenia linii telefonicznej. Wystarczy zabrać aparaty telefoniczne ze sobą i podłączyć w nowej lokalizacji do internetu. Rozwiązanie daje także możliwość używania telefonii stacjonarnej bez konieczności posiadania fizycznie aparatów telefonii VoIP gdyż wystarczy smartphone z zainstalowaną dedykowaną aplikacją.

Wszelkie rozwiązania wdrażane przez INKOD, wymagają posiadania serwera w postaci prawidłowego urządzenia do tego przeznaczonego. Niektóre rozwiązanie, mogą mieć ograniczone możliwości w zależności od posiadanego sprzętu. W przypadku posiadania zaadoptowanego komputera stacjonarnego desktop/tower na „serwer”, INKOD nie gwarantuje możliwości wdrożenia jakiegokolwiek oferowanego rozwiązania. Jeżeli klient nie posiada odpowiedniego sprzętu serwerowego, INKOD może taki sprzęt dostarczyć w ramach sprzedaży, a następnie skonfigurować.

Jesteśmy otwarci na potrzeby naszych klientów.

Jeżeli potrzebujesz innego rozwiązania dedykowanego dla swojej Kancelarii zadaj nam pytanie, a omówimy jego stworzenie i wdrożenie.