MARKETING

 

Dział marketingu tworzy i rozwija Aleksandra Szczepańska, niezwykle zmotywowany marketingowiec posiadający umiejętność planowania i tworzenia udanych i niezapomnianych kampanii marketingowych.

Kluczem do każdej udanej kampanii jest strategia marketingowa, którą skrajamy indywidualnie, dobierając do rodzaju biznesu, celów oraz szczególnych wymagań naszych klientów. Podstawowym zadaniem strategii marketingowej jest wyróżnienie produktu lub usługi w sposób, który najlepiej odpowiada na potrzeby klienta oraz daje przewagę w stosunku do konkurencji.

Dlaczego warto posiadać strategię marketingową?

  • Strategia marketingowa daje jasną informację, jak pozycjonować się w stosunku do konkurencji. Dzięki niej właściciel każdego biznesu wie, dla jakiego segmentu klientów przeznaczona jest oferta, zna potrzeby tego segmentu i odpowiada na nie w lepszy sposób.
  • Strategia marketingowa daje spójne wytyczne dla wszystkich działań z zakresu 4P, czyli od kształtowania samego produktu i jego ceny po działania promocyjne i sprzedażowe. Dzięki strategii marketingowej jest jasne, co należy powiedzieć o produkcie, jakich argumentów użyć i które kanały dotarcia do klientów wybrać.
  • Dzięki posiadanej strategii wiadomo, jak reagować na zmiany pojawiające się na rynku lub nagłe działania konkurencji.

Dzięki naszej pomocy Twój biznes zostanie objęty przemyślaną strategią marketingową, która będzie odpowiadać potrzebom Twojego biznesu, m.in.:

  • Zdobycie nowego segmentu rynku
  • Zwiększenie sprzedaży
  • Wprowadzenie nowego produktu na rynek
  • Wejście na nowy rynek z nowym produktem

 

Oferta

W ramach tworzenia strategii marketingowej oferujemy kompleksową analizę działalności firmy, rynku oraz konkurencji. Jest to etap niezbędny do stworzenia odpowiedniej strategii marketingowej oraz wdrożenia wszystkich jej elementów

Analiza działalności

Przeprowadzimy dokładną analizę mocnych i słabych stron działalności, a także zbadamy rynek, skupiając się na analizie konkurencji i zdefiniowaniu grupy potencjalnych klientów.

Zaplanowanie strategii marketingowej

Przygotujemy plany krótko i długoterminowe dotyczące działań marketingowych, dobierzemy odpowiednie narzędzia i kanały dopasowując je do specyfiki i możliwości firmy.

Wprowadzenie strategii marketingowej w życie

Zajmujemy się wdrożeniem poszczególnych elementów strategii, w tym pełnej realizacji działań marketingowych, funkcjonując jako zewnętrzny dział marketingu lub wsparcie wewnętrznej jednostki marketingu.

 

Działania, które obejmuje strategia marketingowa:

Marketing internetowy oraz tradycyjny:

  • Reklama w wyszukiwarkach internetowych – jedna z najpopularniejszych i bardzo skutecznych form marketingu internetowego
  • Reklama na stronach www oraz portalach internetowych
  • Reklama graficzna i multimedialna (banery, interstitial)
  • Obsługa Social Media
  • E-mail marketing
  • Reklama outdoor

Opiekę PR - media oraz zwiększenie świadomości klientów.

  • Aktualizacja www oraz Social Media
  • Monitoring mediów
  • Informacja prasowa
  • Artykuły sponsorowane
  • Analizę i modernizację strony www
  • Działania w mediach społecznościowych
  • Konkursy i promocje

 

Tworzymy niezapomniane kampanie marketingowe

Korzyści:

  • Kreatywny wpływ na aktywizację sprzedaży
  • Budowa wizerunku: marki, produktu, usługi
  • Zwiększenie świadomości marki

 

Zapytaj o wycenę

kampanii marketingowej