SERWIS

Uprzejmie informujemy, że od dnia 1.07.2017 nasza firma zmieniła strukturę świadczenia usług, w związku z czym stacjonarna procedura przyjęć sprzętu do serwisu, opierać się będzie na placówkach partnerskich. Lista placówek partnerskich, jest dostępna w dziale lokalizacje.

Dział serwisu zajmuje się kompleksową naprawą usterek w komputerach PC, notebookach (laptopach), netbookach, sprzęcie sieciowym, monitorach oraz innym sprzęcie IT lub urządzeniach pokrewnych.

Prowadzimy kompleksowy serwis w zakresie usterek software’owych (programowych), tj. Problem z systemem operacyjnym, sterownikami bądź dodatkowym oprogramowaniem, jak i hardware’owych (sprzętowych), gdzie najczęstszą przyczyną problemów są uszkodzone podzespoły takie jak: dysk, karta sieciowa, karta dźwiękowa, pamięć ram. Bardzo często pojawiają się problemy wynikające z uszkodzeń elektroniki tj. kondensatory, drobne układy, diody oraz bardziej skomplikowane jak uszkodzone ścieżki na płytach głównych, uszkodzone układy BGA wymagające reballingu, itp.banner1 button1

Jak wygląda proces serwisowy?

1. Każdemu urządzeniu które trafia do serwisu jest nadawany numer serwisowy, spisywany protokół przekazania sprzętu do serwisu z danymi osoby przekazującej.

2. Kolejnym krokiem jest nadanie priorytetu sprawie, jest on zależny od rodzaju usterki oraz indywidualnym wymogom klienta odnośnie terminu naprawy, który w większości przypadków nie przekracza 7dni roboczych.

3. Po zakończeniu formalności sprzęt przechodzi wstępną diagnostykę w celu zweryfikowania bądź ustalenia przyczyn awarii, określenia kosztów naprawy (ze względu na różnorodność usterek ceny mogą być ustalane indywidualnie dla poszczególnych przypadków).

4. Następnie klient jest informowany telefonicznie lub e-mailowo o rodzaju uszkodzenia, możliwym sposobie naprawy, cenie oraz terminie naprawy (możliwe wydłużenie terminu naprawy do 14 dni roboczych, w przypadku braku dostępnych części w naszym kraju) by finalnie klient podjął decyzję TAK naprawiamy lub NIE dziękuję.

5a. Jeśli klient zdecyduje NIE dziękuję wówczas zostaje ustalony termin odbioru sprzętu oraz w przypadku skorzystania z usługi door 2 door naliczona opłata za usługę transportową w kwocie 30,00zł

5b. Jeżeli klient podejmie decyzję TAK naprawiamy, wówczas serwis przeprowadza naprawę zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami – bez zgody klienta nie wykonujemy żadnych czynności ponad te wcześniej ustalone.

6. Po wykonanej naprawie sprzęt przechodzi przez serię testów odpowiednich do rodzaju usterki, po czym zostaje nadany status „sprawne – gotowe do wydania” lub „niesprawne”.

7. Status „sprawne – gotowe do wydania” kończy usługę serwisową, po czym następuje zawiadomienie klienta, ustalenie terminu odbioru/dostarczenia lub wysyłka wg wcześniejszych ustaleń, wystawienie protokołu naprawy, faktury bądź paragonu a następnie rozliczenie.